اخبار گوناگون

بازیگر آمریکایی مجدد به فضا می رود

تام هنکس بازیگر برنده 2 جایزه اسکار نویسنده و راوی نمایشگاهی هنری در لندن درباره ماجراهای ماموریت های فضایی آپولو خواهد بود. هنکس محتوای این نمایشگاه را که در لایت روم لندن برگزار می شود، با نویسنده ای که دو بار نامزد جایزه بفتا شده، کریستوفر ریلی می نویسد.

به گزارش ددلاین، این نمایشگاه با عنوان «ماه واکرها» به کارگردانی و طراحی تیم «۵۹ پروداکشنز» است که پیش از این پروژه هایی با همین موضوع خلق کرده اند.

این نمایشگاه شامل تصاویر اصلی ناسا از فرود روی ماه و تصاویری از کتاب عکاسی کلاسیک اندی ساندرز است که به عنوان مشاور در پروژه خدمت کرده است. هنکس همچنین با فضانوردان برنامه Artemis ناسا برای این نمایشگاه مصاحبه خواهد کرد.

بازیگر آمریکایی مجدد به فضا می رود

فارست گامپ بازیگر در فیلم آپولو 13 ساخته ران هاوارد در سال 1995 بازی کرد که 9 نامزدی اسکار را دریافت کرد. او همچنین در هیئت مدیره انجمن ملی فضایی خدمت می کند و توسط بنیاد فضایی مورد تجلیل قرار گرفته است. در سال 1998، هنکس مینی سریال از زمین تا ماه را برای HBO تولید کرد و فیلمنامه فیلم سه بعدی Walking on the Moon را نوشت.

زمانی که بزرگ می‌شدم، زمانی که انسان برای اولین بار به ماه رفت، مأموریت‌های آپولو من را مجذوب خود کرد و رویای سفر با فضانوردان را در سر می‌پرورم، و سپس این شانس را داشتم که روی چندین پروژه کار کنم که مقیاس خیره‌کننده سفر به کره زمین را نشان می‌دهد. ماه،” هنکس گفت

وی افزود: «قابلیت‌های تولید خارق‌العاده و منحصربه‌فرد لایت روم به من این امکان را داده است که همراه با کریستوفر ریلی، آنچه را که ما معتقدیم هیجان‌انگیزترین داستان سفر فرازمینی بشر تا به امروز است، از جمله نگاهی منحصربه‌فرد به زمان، خلق کنم.» اجازه دهید که مطلب بعدی را بیان کنم. قدمی که مردم برمی دارند ماه: ماموریت های آرتمیس.

ادامه مطلب  خواص پسته برای یبوست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا