سایر

برای رسیدن به موفقیت باید اشتیاق داشته باشید

موفقیت برای کسانی که مشتاق موفقیت هستند نزدیک می باشد، کمی تلاش و تحمل نیاز دارد تا به قله های موفقیت برسید، برای موفق شدن انتخاب یک شغل مناسب ضروری است و پیشنهاد ما برای رسیدن به موفقیت های روز افزون این است که با محصولاتی از قبیل درب های ضد سرقت شروع کنید.

درب ضد سرقت پی وی سی

از جمله محبوب ترین مدلهای درب ضد سرقت پی وی سی ورودی در داخل و خارج ساختمانها می توان به دربهای ضد سرقت اشاره کرد که هر ساله سهم بسیار بالایی از فروش انواع دربها در ایران و جهان دارند.

دربهای ضد سرقت موجود در بازار ایران دارای موارد و مشخصات خاص خود هستند که این دربها را تا حدودی خاص و منحصر به فرد می کند. این دربها که در درون ایران تولید می شوند دارای اسکلتی فلزی می باشند

ولی برای ساخت روکش و بدنه معمولا از چوبهای راش و یا بلوط استفاده می کنند تا این دربها شکلی بسیار زیبا و خاص به خود بگیرند. به صورت کلی درب ضد سرقتی که به صورت صد در صد از فلز استفاده کند بسیار کم تولید می شود و تولید کنندگان خاصی این نوع از دربها را تولید می کنند، همچنین دربهای تولید شده در ایران معمولا دارای چهار لولا هستند که امکان ریلاژکردن انها وجود دارد و از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

یکی از خصوصیاتی که موجب محبوبیت درب ضد سرقت فلزی در مقایسه با دربهای دیگر شده است استفاده از چند نمونه قفل در بخشهای مختلف آن می باشد که این ویژگی در دربهایی که از جنس چوب می باشند وجود ندارد همچنین دربهای ضد سرقت فلزی در برابر هر گونه صدا، حرارت و هرگونه تغییرات دمایی کاملا مقاوم می باشند و ساختار فیزیکی خود را حفظ می نمایند.

ادامه مطلب  با این روش تضمینی صاحب کسب و کار خودم شدم

درب ضد سرقت پی وی سی

درب ضد سرقت استیل

این درب ضد سرقت استیل کار بسیار دشواری است و سارقان ترجیح می دهند به سراغ دربهای ساده بروند. لولاها در این دربها قابل مشاهده شدن نمی باشند و سارقان نمی توانند با اهرم یا دیلم این لولاها را بشکنند و وارد منزل شوند.

با تمام این نکاتی که بیان شد راه ورودی برای سارق وجود ندارد مگر با ضرب سنگین بتواند درب را بشکند و وارد منزل شود که باز هم به نوع و جنس درب و چوبی که در آن به کار رفته است بستگی دارد زیرا در برخی از دربها از سه لایه چوب و فلز ساخته شده است و یا در داخل بدنه درب از شبکه های فلزی استفاده شده است که امکان شکسته شدن به هیچ عنوان وجود ندارد.

با وجود این همه نکات مثبت و ایمنی بالا سارق به طور قطع از ورود به این منازل دل زده و سرد می شود و به سراغ دربهای ساده می رود. دربهای ضد سرقت استیل به طور معمول در یک سمت خود لولا دارند و فقط در برخی از دربها می توان لوله را در دو طرف درب مشاهده نمود.

درب ضد سرقت استیل

درب ضد سرقت ترک وارداتی

بر همین اساس هیچ دزد و سارقی نمی تواند با ضربه های زیاد بر درب ضد سرقت ترک وارداتی وارد خانه یا قسمت مورد نظر شود.

همچنین دربهای ضد سرقت دارای ویژگیهای بسیاری می باشند که هر کدام از این موردها به مصرف کننده کمک خواهد کرد تا اینکه با خیال راحت به زندگی خودش ادامه دهد. ویژگیهایی مانند: عایق بودن سرما و گرما، عایق مناسب برای صدا، ماندگاری بالا، ضد زنگ و غیره خواهد بود.

ادامه مطلب  ثروت خود را در حوزه چسب دیدم

این موارد باعث شده است که توجه مردم حتی خارج از کشور را به خود جذب کند که به همین دلیل تولیدکنندگان به فکر صادرات این محصول خواهند بود. در زمان خرید یکی از اصلی ترین موردی که مشتری به آن دقت خواهد کرد کیفیت محصول می باشد که امروزه دربهای ضد سرقت بر همین اساس طراحی و تولید می شوند.

درب ضد سرقت ترک وارداتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا