اخبار گوناگون

تابوت 2،3 متری باستانی عجیب در ژاپن کشف شد

یک مقبره سنگی به طول تقریبی 2.3 متر که قدمت آن به حدود 1800 سال پیش بازمی‌گردد، اخیراً در استان ساگا، جزیره کیوشو، ژاپن کشف شد. این بزرگترین تابوت سنگی است که تاکنون در خرابه های باستانی یوشینوگاری کشف شده است.

باستان شناسان بر این باورند که تاریخچه این مقبره به ایالت یاماتای ​​در اواخر قرن دوم یا اوایل قرن سوم میلادی باز می گردد.

بر اساس اعلام دولت محلی استان ساگا، این تابوت دارای چهار درب سنگی و عرضی در حدود 65 سانتی متر است و اندازه این قبر حدود 1.5 برابر قبرهایی است که قبلاً در این مکان پیدا شده بود.

تابوت 2،3 متری باستانی عجیب در ژاپن کشف شد

همچنین بر روی این تابوت علامتی حک شده که تا حدودی شبیه “X” انگلیسی است. اعتقاد بر این است که طبق گفته مردم باستانی ساکن در این منطقه، این علامت توانایی محافظت از مردگان را در برابر شیطان داشته است.

باستان شناسان احتمال می دهند که این تابوت متعلق به یک فرد مشهور و با نفوذ بوده است. زیرا در کنار وسعت قبر، موقعیت آن نیز بر فراز تپه ای با چشم اندازی فوق العاده است.

این تابوت هنوز افتتاح نشده است و دولت محلی روز 5 ژوئن را به عنوان روز افتتاح تابوت تعیین کرده است.

خرابه های یوشینوگاری بزرگترین بقایای باستان شناسی دوره یایویی هستند. دوره یایویی یک دوره 700 ساله از چند قرن قبل از عصر جدید تا چند قرن پس از آن را در بر می گیرد. در این زمان، یوشینوگاری به بزرگترین روستای ژاپن تبدیل شده بود که توسط خندقی در اطراف آن محافظت می شد.

ادامه مطلب  قلب خوک در بدن انسان برای بار دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا