اخبار گوناگون

تولید و پخش عمده انواع اسباب بازی ریز

از زمان گذشته تا کنون اسباب بازی ریز طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشته و همیشه مدل های جدید آن مورد استقبال بوده است که معمولا در ساخت آن ها از پلاستیک، سیلیکون، چوب، پارچه و فلز استفاده می شود. اسباب بازی ریز به دلیل کوچک بودن اندازه و ظریف کاری شان مهارت های دقت به اشیاء و هماهنگی بین چشم و دست را زیاد میکند. ما در ادامه قصد داریم شما را در خرید اسباب بازی ریز راهنمایی کنیم، همراه ما باشید.

پیش از انقلاب صنعتی، اسباب بازی ریز در دسترس همه گان نبود و به دلیل بالا بودن قیمت و سنگ های گرانبهایی که در ساخت آن ها استفاده میشد فقط خانواده های اشرافی و ثروتمند میتوانستند آن ها را تهیه کنند. اما سال ها بعد، تولید این اسباب بازی ها رواج یافته و بصورت انبوه از موادی مانند شیشه، چوب، پلاستیک تولید و در سراسر دنیا با مبلغی نا چیز پخش شدند تا همه بتوانند آن ها را تهیه کنند.

پسر ها و دختر ها معمولا اسباب بازی های انتخاب میکنند که قابل حمل باشند و بتوانند آن ها را به خیابان برده و همراه با دوستان خود به بازی کردن با آن ها بپردازند و یکی از بهترین انتخاب ها اسباب بازی های ریز میباشند که با جنس و مقاومتی که دارند میتوان پس از هر بار استفاده آن ها را بشوئید تا باکتری و ویروس ها از روی آن پاک شده و سلامتی فرزندتان را به خطر نیندازد.

نکات مهم هنگام خرید اسباب بازی ریز

اسباب بازی های ریز در مدل های زیادی وارد بازار میشوند و شما میتوانید با جستجو در اینترنت به انواع زیادی از آن ها با قیمت اندکی دست پیدا کنید اما این اسباب بازی ها با محبوبیتی که دارند ممکن است خطرناک بوده و باعث آسیب های جانی به فرزندانمان شوند پس در ادامه این مقاله با راهنمای خرید این اسباب بازی های دوست داشتی و هیجان انگیز همراه ما باشید.

  • رنگ و مدل: توجه داشته باشید محصولی که انتخاب میکنید با جنسیت صاحبش هماهنگ باشد و از خریدن اسباب بازی های متفاوت با جنسیت فرزندتان خود داری کنید و توجه داشته باشید برای پسر ها از رنگ تیره تر و برای دختر ها روشن تر استفاده کنید.
  • متریال: مهم ترین ویژگی که یک اسباب بازی ریز باید داشته باشد کیفیت ساخت آن محصول است باید توجه داشته باشید که علامت استاندارد روی کالا درج شده باشد و مطابق استاندارد های جهانی تولید شده باشد سعی کنید در خرید اسباب بازی ریز به سمت محصولاتی از جنس سیلیکون بروید.
  • سن: باید در هنگام خرید کالا توجه داشتیه باشید که اسباب بازی ریز مناسب بالای 3 سال است و ممکن است خطراتی را برای سنین پایین تر بوجود بیاورد پس در هنگام خرید توجه داشته باشید که اسباب بازی ریز برای سن فرزند شما مناسب است و خطری جان او را تهدید نمیکند.
  • استعداد: سعی کنید در انتخاب محصول، موردی را انتخاب کنید که با روحیات فرزندتان سازگار باشد به عنوان مثال برای کودکانی که به ماهی گیری علاقه دارند اسباب بازی هایی تهیه کنید که به علاقه او مرتبط باشد مانند قلاب ماهیگیری و…
  • معرفی چند نمونه اسباب بازی ریز
ادامه مطلب  گفت‌وگو با آقای مهندس محمد مسعودی، معاون بازرگانی شرکت صنام

معرفی چند نمونه اسباب بازی ریز

امروزه در بازار مدل های زیادی از این محصولات وجود دارد که میتوانید از فروشگاه اسباب بازی ریز خریداری کنید اما انتخاب میان آن ها کمی دشوار است به همین علت ما در ادامه قصد داریم چند نمونه از پرطرفدار ترین را به شما معرفی کنیم، در ادامه همراه ما باشید:

  • لوازم رزمی: سلاح های بی خطری مانند نانچو کوچک و یا تفنگ آب پاش هستند که وزن کمی دارند و میتوان ساعت ها بدون خستگی با آن ها بازی کرد و یا با خود حمل کرده و به بیرون از خانه و یا باشگاه ورزشی خود برد.
  • لوازم نقلیه: لوازم نقلیه نیز یک دسته دیگر از اسباب بازی های ریز هستند که طرفداران بسیاری دارند و در حین بازی کردن با آنها میتوان خیال پردازی کرده و لذت برد که تنوع بسیار زیادی در بازار دارند؛ از جمله این اسباب بازی های محبوب میتوان هلیکوپتر، تانک، ماشین، موتور و قایق را نام برد.
  • اکشن فیگور: امروزه اکشن فیگور های کوچم از جنس سیلیکون تولید میشوند که جنس نرم و جذابی دارند و میتوان طبق شخصیت کارتونی محبوب این اسباب بازی های هیجان انگیز را خریداری کرد.

فواید اسباب بازی ریز

اسباب بازی ریز فواید بسیار زیادی دارند و میتوان به عنوان یک محصول آموزشی نیز آن ها را دسته بندی کرد؛ که در ادامه قصد داریم تعدادی از این مزایا را برای شما بازگو کنیم:

  • بهبود مهارت هماهنگی چشم و دست ها و ظریف کاری
  • بهبود مهارت حل مسئله
  • داشتن خلاقیت بیشتر در حین انجام کار های روزمره
  • تقویت مهارت های دوست یابی و اجتماعی
ادامه مطلب  تاریخ خاکسپاری آتیلا پسیانی اعلام شد

اسباب بازی های ریز را از کجا بخریم؟

امروزه تعداد زیادی فروشگاه اسباب بازی وجود دارد که میتوان به آن جا مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز را خریداری کرد اما با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن سرعت اینترنت میتوانید به هزاران فروشگاه اینترنتی و مدل های بی شماری از اسباب بازی ریز دسترسی پیدا کرده و با دیدن اطلاعات دقیق، عکس و فیلم محصول و طبق نظرات کاربرانی که آن کالا را خریداری کرده اند محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

فروشگاه عمده اسباب بازی ریز هدهد

یکی از فروشگاه هایی که میتوانید هم بصورت آنلاین و هم حضوری از خرید محصولات آن بهره مند شوید شرکت هدهد می باشد که با بیش از 30 سال سابقه مفید در تولید، صادر و فروش اسباب بازی ریز، در این سال ها زبان زد خاص و عام بوده است. متخصصین این مجموعه سعی بر این داشته اند که با تکیه بر تکنولوژی و با رعایت کردن قوانین استاندارد جهانی همیشه محصولات خود را در درجه اول کیفیت قرار داده و بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند.

این فروشگاه اسباب بازی های خود را به 10 دسته بندی تقسیم کرده است که انواع اسباب بازی های ریز و درشت را شامل میشود و همیشه سعی بر این داشته که با استخدام طراح های ذبده و حرفه ای محصولات خود را همیشه بروز نگه داشته و با بازار جهانی رقابت کند.

منبع: https://hodhodtoybox.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا