اخبار گوناگون

ثروت دوست دختر سام اصغری بریتنی اسپیرز چقدر است؟

پس از طلاق بریتنی اسپیرز و سام عسگری، شایعات در مورد تسویه حساب مالی آنها همچنان ادامه دارد. شاهزاده دنیای موسیقی و دختر برنده صحنه، با اینکه سال هاست به فعالیت حرفه ای نمی پردازد، اما همچنان ثروتمند است.

اما بریتنی اسپیرز با کمک همسرش و لشکر هوادارانی که از او حمایت کردند تا «قیمت» پدرش را لغو کند و دوباره کنترل اموالش را به دست آورد، چقدر ثروت به دست آورد؟

جدایی بریتنی اسپیرز و سام عسگری نه تنها برای آن دو، بلکه برای همه کسانی که فکر می کردند زندگی طوفانی این ستاره موسیقی به آرامشی رسیده است، اتفاق تلخی است که می تواند او را به اوج عرصه موسیقی بازگرداند. .

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سونی می خواهد بریتنی را با پیش پرداخت خوب 4 میلیون پوند (5 میلیون دلار) به صحنه بازگرداند.

بریتنی اسپیرز

بر اساس آخرین برآوردهای فوربس، دارایی خالص بریتنی 60 میلیون دلار است. او هنوز هم با فروش آهنگ های قدیمی خود ثروت زیادی به دست می آورد، اما بخشی از ثروت خود را در یک نبرد قانونی با پدرش که 13 سال اموالش را کنترل می کرد، از دست داد.

بریتنی در دوران اوج خود یک ماشین پول بود. او در سال 2002 تنها از تورهای موسیقی و فروش چهل میلیون دلار درآمد کسب کرد. حتی در سال هایی که به دلیل مشکلات قانونی و بیماری غیر فعال بود درآمد خوبی داشت. طبق گزارش فوربس، در سال 2017 او 34 میلیون دلار از فروش موسیقی و حضور در برنامه X Factor به دست آورد.

در آن زمان، طبق گزارش نیویورک تایمز، سهم بریتنی از درآمد میلیون دلاری، 2000 دلار در هفته به عنوان کمک هزینه بود.

ادامه مطلب  رضا گلزار را در سال 1360 در شمشک ببینید + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا