اخبار جامعه

در اتوبوس مسافری بری پدرش را کشت!

ماموران پلیس ساوجبلاق جسد مرد میانسالی را که در یک اتوبوس مسافربری در حوالی کردان به ضرب گلوله کشته شده بود کشف کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، سرهنگ حکمت اله شجاعی رئیس پلیس آگاهی استان گفت: مردی که با کمک دوستش پدرش را کشته بود توسط کارآگاهان ستاد جنایی شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: تیرماه سال گذشته ماموران کلانتری ساوجبلاگ جسد مرد میانسالی را که در اتوبوس مسافربری در حوالی کردان مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، پیدا کردند.

وی افزود: با تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری، ادامه تحقیقات در اختیار شعبه جنایی ناحیه قرار گرفت و کارآگاهان پس از انجام اقدامات تخصصی متوجه شدند مقتول به همراه یکی از دوستان یکی از فرزندانش به انجام کارهای شخصی در روز قتل

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در ذیل این فرد به عنوان مظنون به پلیس آگاهی فراخوانده شد و با انجام بازجویی های تخصصی فرد مذکور ضمن افشای جنایت اظهار داشت دوستش (پسر مقتول) اقدام به تهیه سلاح گرم کرده است. به دلیل مداخله با پدرش و با برنامه ریزی دقیق فرد مورد نظر را به محل قتل کشاند و او را کشت.

این افسر پلیس تصریح کرد: بلافاصله با هماهنگی مراجع قضایی قاتل در شهرستان کرج دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به قتل پدرش به دلیل اختلافات مالی صراحتا اعتراف کرد.

ادامه مطلب  قیمت خودروهای وارداتی پیش‌بینی‌ها را به هم ریخت! + جدول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا