اخبار جامعه

فاش شدن راز قتل پسر 12 ساله در مزرعه ذرت

جزئیات جدیدی از پرونده کشف جسد در مزرعه ذرت علت مرگ این پسر را فاش کرد.

به گزارش سایت جنایی، تحقیقات برای کشف معمای مرگ پسر 12 ساله ای که جسدش در مزرعه ذرت پیدا شده بود، از 21 شهریورماه امسال توسط ستاد جرایم متروپولیتن آغاز شد.

در تازه ترین یافته ها که حاصل کارشناسی کارشناسان پزشکی قانونی است، شکستگی جمجمه این نوجوان که حکایت از قتل دارد، مشخص شد، البته پیش از این هیچ تردیدی در قتل وی وجود نداشت.

ماجرای این قتل ساعت یک بعد از ظهر روز دوازدهم شهریور ماه به بازپرس وحید ناصری که از بازپرسان جنایی تهران است، گزارش شد که جسد پسر بچه در مزرعه ذرت حوالی اتوبان آزادگان پیدا شد. . در پی اعلام این گزارش، بازپرس جنایی تهران به همراه تیمی از پزشکی قانونی، مأموران لشکر دهم و کارشناسان شناسایی پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.

بررسی های پزشکی قانونی نشان داد که جسد پسری حدودا 12 ساله است که به نظر می رسد اهل افغانستان باشد.

یکی از کارگران که در کارخانه مجاور مشغول به کار بود، در گذر از کنار مزارع ذرت به طور اتفاقی پتویی را مشاهده کرد و با جابجایی آن، جسد را دید و پس از بازکردن آن به پلیس اطلاع داد.

در بررسی های بعدی مشخص شد که حدود یک ماه از مرگ این کودک می گذرد و عامل یا عاملان قتل، جسد را در بتن سیمانی قرار داده و با چندین گونی و پتوی مشکی روی آن را پوشانده اند. علاوه بر این دست قربانی را می بندند و برای جلوگیری از بوی بد روی آن آهک می اندازند. همه این شواهد حاکی از ارتکاب قتلی بود که همچنان در دست بررسی است و آخرین یافته ها حاکی از آن است که علت اصلی مرگ شکستگی جمجمه بوده که با بررسی پزشکی قانونی جسد مشخص شده است.

ادامه مطلب  هالووین در تهران هم شروع شد! / عکس های عجیب از جشن غیر ایرانی در دل تهران!

از سوی دیگر تیمی از کارآگاهان جنایی همچنان در حال انجام ماموریت هستند تا با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات از شاهدان احتمالی و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته اطراف صحنه، به هویت مقتول و اسرار مرگ وی پی ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا