سایر

ورودم به حوزه ی سنگ درآمد مرا یازده رقمی کرد

با آموزشهای درست و اصولی که توسط بزرگان فعال در عرصه سنگ به من داده شد توانستم در مدت زمان کوتاهی در این حوزه به درآمد میلیاردری برسم.

سنگ سیلیس

سنگ های ساختمانی فارغ از طبیعی یا مصنوعی بودن آن ها در چند مشخصه و ویژگی اصلی با یکدیگر تفاوت دارند. به طور کلی سنگ سیلیس را بر اساس سه ویژگی ساختار، ظاهر، قیمت و دوام با یکدیگر مورد مقایسه قرار می دهند.

ساختار سنگ اولین و اصلی ترین مشخصه ای است که برای مقایسه سنگ های ساختمانی در نظر گرفته می شود. ساختار سنگ در بسیاری دیگر از ویژگی های آن تاثیر مستقیم دارد. سختی و مقاومت دو مورد از مهم ترین ویژگی هایی هستند که ساختار سنگ آن ها را تعیین می کند. از همین رو توجه به ساختار اصلی سنگ ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

ظاهر سنگ از دیگر ویژگی هایی است که برای مقایسه سنگ ها مورد سنجش قرار می گیرد. ظاهر سنگ تا حد زیادی به ترکیبات سنگ بستگی دارد. سنگ های مصنوعی ممکن است ظاهر بهترین از برخی سنگ های طبیعی داشته باشند. چراکه قابلیت اجرای طرح های دلخواه روی این سنگ ها حین ساخت امکان پذیر است.

سنگ سیلیس

سنگ چینی

با این حال سنگ چینی نمی توانند ظاهر خود را مدت زیادی حفظ کنند و این در حالی است که سنگ های طبیعی مدت زمان بیشتری ظاهر خود را حفظ می کنند. به طور کلی هر دو صفحه سنگی از لحاظ ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند و هیچ دو سنگی شباهت ظاهری به یکدگیر نخواهند داشت و همین موضوع باعث شده که ظاهر سنگ ها از مهم ترین ملاک ها برای تشخیص تفاوت سنگ ها خواهد داشت.

ادامه مطلب  فرمولی سری که توسط آن توانستم در 6 ماه میلیادر شوم

دوام و طول عمر سنگ ها که از دیگر ویژگی های معلول ساختار سنگ ها می باشد. این ویژگی ها از مهم ترین عواملی است که در مقایسه سنگ های ساختمانی در نظر گرفته می شود. سنگ های طبیعی

قیمت انواع سنگ ساختمانی نیز از جمله عوامل مهمی است که در مقایسه سنگ ها نقش مهمی ایفا می کند. سنگ های مصنوعی اغلب مقرون به صرفه تر از سنگ های طبیعی هستند. این سنگ ها اگرچه ممکن است از نظر ظاهر شباهت زیادی به سنگ های طبیعی داشته باشند، اما ساختار متفاوت دارند، سبک تر هستند و مواد ارزان تری در ساخت آن ها به کار گرفته می شود. از همین رو قیمت ارزان تری نیز خواهند داشت.

سنگ چینی

سنگ باریت

سنگ باریت نوعی مصنوع سنگی است که از سنگ ساخته می شود و اغلب در دسته سنگ های طبیعی دسته بندی می شود. با این حال برخی از نواع سنگ آنتیک نیز به صورت مصنوعی ساخته می شوند و در دسته سنگ های مصنوعی قرار دارند.

سنگ چینی از جمله سنگ های کاربردی در ساخت و ساز است که هم برای نمای ساختمان و هم دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر افراد گمان می کنند سنگ چینی محصول کشور چین است در صورتی که این سنگ از معادن کشور استخراج و بهره برداری می شود.

سنگ چینی در دسته سنگ های آهکی دگرگون قرار می گیرد و از بلورهای درشت و قابل رویت تشکیل شده است. وقتی توده ای از سنگ های آهکی تحت فشار و حرارت قرار می گیرند، متبلور شده و دگرگون می شوند.

ادامه مطلب  به جای سخت کار کردن، حرفه ای کار کنید

نوع ترکیب شیمیایی و مقدار دگرگونی این سنگ با توجه به معدنی که از آن استخراج می شود متفاوت است. سنگ چینی نوعی سنگ مرمریت است که بافت آن به صورت بلورین می باشد.

سنگ باریت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا