اخبار جامعه

دلالان با این روش جدید می خواهند بازار خودرو را بهم بزنند

در روزهای اخیر برخی رسانه ها اخباری مبنی بر افزایش قیمت خودروهای داخلی منتشر کرده اند که با تحلیل این خبر می توان رد پای برخی خودروسازان داخلی و دلالان خودرو را مشاهده کرد.

در واقع این اقدام تصمیم دلالان خودرو و برخی خودروسازان داخلی است تا با تزریق اخبار ویژه بازار خودرو را به نفع خود شعله ور کنند.

در عین حال برخی شرکت های خودروسازی داخلی به بهانه های واهی از عرضه برخی خودروها خودداری می کنند و به دنبال فشار بر شورای رقابت برای افزایش قیمت کارخانه ای خودروها هستند.

دلالان با این روش جدید می خواهند بازار خودرو را بهم بزنند

این در حالی است که عرضه خودرو نسبت به تقاضا بسیار بالاست و تولید خودرو نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و پیش بینی می شود تا پایان سال 1.7 میلیون دستگاه خودرو تولید شود.

اما این خبر تنها به دلیل افت شدید قیمت خودروهای داخلی و پیش ساخته رخ داد و به صورت هدفمند مورد حمایت خودروسازان و فروشندگان قرار گرفت چرا که با اقدامات دولت، بازار خودرو از انحصار دلالان خارج شد و در آسیب آنهاست

بنابراین اکنون دولت باید هوشیار باشد و با برنامه‌های رسانه‌ای دلالان مقابله کند و برای آرام نگه داشتن بازارها گام بردارد و نگذارد دستاوردهای مهم دولت در مهار تورم خودروهای کاذب توسط هیچ جریانی خدشه‌دار شود.

ادامه مطلب  تصمیم جدید برای بی اعصاب کردن مردم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا