آشپزخانه

مدل کابینت سفید ساده [150+ مدل شیک ]

رنگ سفید کابینت یکی از رنگ های بسیار محبوب در طراحی داخلی است. حتی در سال 2020، این رنگ احتمالاً محبوب ترین رنگ برای کابینت ها خواهد بود. این رنگ روشن، درخشان، تسکین دهنده و چالش برانگیز خلوص، خلوص، سردی و معنویت را تداعی می کند.

یکی از دلایلی که کارکنان بیمارستان از رنگ سفید استفاده می کنند این است که احساس تمیزی می کنند. یکی از مزایای رنگ های سفید و به طور کلی روشن این است که فضا را باز و بزرگ نشان می دهد.

برخلاف رنگ های تیره ای که استفاده می شود، فضا کوچکتر از آنچه هست به نظر می رسد. این ویژگی در آشپزخانه های کوچک بسیار مهم است.

کابینت آشپزخانه سفید

سفید یک رنگ خنثی است و به عنوان پس زمینه برای بسیاری از رنگ ها استفاده می شود. به طور کلی در هر جایی و در هر رنگی می توانیم از رنگ سفید به عنوان ترکیب استفاده کنیم. این ترکیب حس بسیار خوبی را به خصوص با رنگ های گرم منتقل می کند.

البته استفاده زیاد از این رنگ می تواند سرد، خسته کننده و عایق باشد. برای سردی سفید می توانیم از طرح چوب یا طرح طبیعی یا حتی رنگ بندی های مختلف استفاده کنیم. در کنار رنگ سفید، جلوه این رنگ ها و طرح ها بیشتر می شود. سفید شامل طیف گسترده ای از رنگ ها است.

مانند سفید ساده که به دو صورت براق و مات استفاده می شود، شیری، استخوانی که کمی مایل به زرد است، سفید به رنگ عاج، سفید مرمری، سفید روی پوسته و … که از این ترکیب رنگ های سفید در کنار رنگ هایی مانند نقره ای استفاده می شود. ، قهوه آه، طلا و ایجاد آن جذابیت زیادی ایجاد می کند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: میز جلو مبلی جدید ۲۰۲۱ [ راهنمای خرید کامل]

کابینت های گلاس و ام دی اف سفید قهوه ای

کابینت ام دی اف سفید قهوه ایعکس بالا یک ترکیب سفید با قهوه ای رو نشون میده که این ترکیب متداوله؛ یک نمونه از کابینت های زیبای سال ۲۰۲۱. رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی رنگ پرکاربردیه مخصوصا رنگ قهوه ای که تداعی کننده ی طرح چوب باشه.

رنگ سفید هم همینطور. ترکیب این دو رنگ ایجاد نمای زیبایی میکنه. یکی از دلایل ایجاد ترکیب زیبا توسط این دوتا رنگ اینه که قهوه ای برعکس سفید رنگی گرمه و در کنار سفید یک تعادل دلنشین ایجاد میکنه. در طرح بالا هم دلنشینی این ترکیب رو میشه مشاهده کرد.

کابینت سفید قهوه ای اهواز

کابینت سفید قهوه ای اهواز 2

کابینت سفید قهوه ای اهواز 3

همونطور که می‌بینید کار در عین سادگی بسیار شیک و با کیفیت است.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: قیمت بهترین مارک مبل تختخواب شو یک نفره چقدر است؟

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای تهران

اپن آشپزخانه جزیرهطرح بالا یک طرح مدرن سفید قهوه ای است. جزیره ی چوبی باعث کاهش یکنواختی محیط شده و گرمای خوبی به محیط داده. این آشپزخانه از اونجایی که رنگ غالبش سفیده، خیلی راحت و بدون نگرانی از دلگیری فضا، میشه نورپردازی داخلش رو انجام داد.

یک طرح مدرن از کابینت های گلاس با رنگ های سفید و قهوه ای. البته اینجا کابینت و جزیره کاملاً سفیده و رنگ قهوه ای کفپوش خونه باعث شده تا ما این ترکیب رو ببینیم. انصافا در اینجا خیلی چشم نواز شده.

کابینت سفید طلایی

در این کابینت آشپزخانه نیز یک مدل دیگه از کابینت سفید طلایی رو مشاهده می‌کنید. این کابینت از هایگلاس سفید با دستگیره های طلایی ساخته شده.

کابینت سفید طلایی تهران

باز هم کابینت های گلاس سفید طلایی. دستگیره ها، چراغ ها و پایه های صندلی طلایی باعث میشن در این فضای مملو از رنگ سفید، طرح های ظریف طلایی باعث چشم نوازی طرح کلی آشپزخانه بشن. به طور کلی از رنگ طلایی به همین سبک استفاده میشه.

یعنی به مقدار کم و بسیار ظریف. چون ما عادت کردیم که طلا رو به صورت ظریف و باریکه هایی مثل انگشتر و دستبند و … ببینه و ازش لذت ببره. همین مقدار از رنگ طلایی، سردی سفید رو گرفته و به محیط درخشندگی و گرمی می بخشه.

آشپزخانه مدرن سفید مشکیاینجا هم از رنگ طلایی مثل بقیه ی طرح ها، به مقدار کم و در حاشیه ی در کابینت و هود استفاده شده. آشپزخانه ی مدرن با قسمت های منحنی مثل هود، لوستر و صندلی که باعث ملایمت فضا شدن. یک طرح لوکس برای سال ۲۰۲۱.

کابینت آشپزخانه بدون دستگیرهبرخلاف طرح های قبلی، اینجا از رنگ طلایی به اندازه ی کم استفاده نشده و دارای صفحات طلایی در آشپزخانه هستیم. این طرح حسی از لوکس بودن رو به ما منتقل میکنه و شایسته انتخاب برای سال ۲۰۲۱ واسه یک طراحی خاص است.

ادامه مطلب  بهترین راه نگهداری نان به مدت طولانی

کابینت مدرن سفید طلاییباز هم یک مدل سفید طلایی با بخش های طلایی نسبتا زیاد. این طرح بااینکه ممکنه از طرح قبلی کاربردی تر باشه اما باز هم معایب طرح قبلی رو داره.

آشپزخانه جزیره ایرنگ طلایی در کابینت جزیره با رویه ی سفید. طرحی نسبتاً کم کاربرد ولی زیبا در نگاه اول.

کابینت های گلاس و ام دی اف سفید طوسی

کابینت آشپزخانه سفید طوسیخب الان میرسیم به ترکیب سفید-نقره ای. این ترکیب به صورت سفید-نقره ای و سفید طوسی توی آشپزخانه ها بکار میره. رنگ نقره ای جزء طیف روشن و براق رنگ طوسیه. این رنگ از صدها سال پیش تا همین امسال (۲۰۲۱) مورد استفاده بوده

. توی چندتا عکس بعدیمونم چندمدل از این ترکیب رنگ رو بررسی میکنیم. به طور کلی رنگ طوسی در دید مردم به عنوان یه رنگ افسرده و کسل شناخته میشه که البته بررسی میکنیم که این دید فقط گاهی درسته و میشه این حس رو از بین برد.

توی کابینت بالا با اینکه رنگ کابینت ها طوسیه اما اون حس کسالت و خفگی و افسردگی رو منتقل نمیکنه. چون سایر اجرای آشپزخونه ترکیب رنگ خوبی دارن. پنجره های بزرگ و نمای آجری دیوار روبرو و کفپوش قهوه ای و طرح سفید روی کابینت مجموعه ی این ترکیب چشم نواز رو میسازن.

در این آشپزخانه رنگ سفید و طوسی بصورت تقریبا برابر استفاده شده و متریال هایگلاس بکار رفته. همونطور که می‌بینید کابینت در عین سادگی زیباست. این کابینت آشپزخانه توسط دکوراتور سلام ساختمان آقای مجتبی سعدی در شاهرود ساخته شده.

حتماً میدونین که سلام ساختمان میتونه بهترین دکوراتورهای شهرتون رو بهتون معرفی کنه. کابینت سازهایی که وارد سیستم سلام ساختمان شدن بصورت مداوم ارزیابی میشن و نمونه کارها و نظرات مشتریانشون در صفحه شخصی شون در سایت سلام ساختمان منتشر میشه. بنابراین دسترسی شما به سوابق طیف وسیعی از کابینت سازها براحتی در سلام ساختمان فراهم شده.

رنگ غالب در اینجا طوسی تیره است. این رنگ حس ثبات و سادگی داره و لوکس بودن رو منتقل می کنه. البته این رنگ اگه زیاد بکار بره میتونه باعث ایجاد احساس کسالت بشه بنابراین توی ساختمان های مسکونی کمتر بکار میره. در اینجا سفیدی باعث سردی فضا شده که این سردی به وسیله ی رنگ طوسی تیره، ازبین رفته چونکه این رنگ به محیط اطرافش گرما میده.

آشپزخانه مدرنیادتونه گفتم یه ترکیب رنگ زیبا در کنار رنگ طوسی روشن، میتونه سرمای محیط رو کم کنه؟ اینجا روببینین. یه ترکیب رنگ سرد که میتونه حس افسردگی و کسالت رو به ما منتقل کنه. حتی اون طرح چوب هم کمکی به گرما بخشی آشپزخانه نکرده. یکی ازدلایلی که اون خرگوش سبز رنگ جلب توجه میکنه همینه.

کابینت سفید طوسی

سفید-طوسی با طرح چوب. یک طرح تکراری ولی جذاب و چشم نواز. طرحی که تعادل بین  گرما و سرمای محیط داخلش رعایت میشه به شرطی که هرکدوم از این رنگ ها به مقدار متناسب بکار برن.

کابینت آشپزخانه قرمز

کابینت قرمز ۲۰۲۱ اینجا توجه شما رو هم به خودش جلب کرد. نه؟ علتش اینه که ترکیب ترکیب رنگ کابینت های گلاس سفید طوسی یک محیطی ایجاد کرده که رنگ های دیگه به چشم میان. مشابه ترکیب سفید- سیاه، این ترکیب رنگ هم باعث مسشه که بقیه ی رنگ هایی که توی این زمینه ی رنگی قرار گرفتن کاملاً به چشم بیان.

اپن جزیره

باز هم یک رنگ سوم در زمینه ی سفید-نقره ای. این رنگ بااینکه مثل رنگ قرمز جذاب نیست اما بازهم توی این  زمینه ی رنگی به چشم میاد. البته این نوع ترکیب ها رو همه ی سلیقه ها ممکنه نپسندن و یه سری افراد خاص فقط پسند کنن. در این نمای ریبا، یکی از سبزترین طرح های سال ۲۰۲۱ رو دیدی.

آشپزخانه کلاسیک

مشابه قرمز، رنگ زرد توی زمینه ی سفید و نقره ای کاملا به چشم میاد. یک آشپزخونه ی گرم با رنگ شاد و جذاب.

کابینت آشپزخانه طرح چوببازهم طوسی و سفید و طرح چوب. البته اینجا طوسی تیره به کار رفته ولی اصلاً آشپزخانه دلگیر نیست. بعلاوه این رنگ باعث ایجاد حس صلابت و قدرت شده. پنجره های بزرگ باعث شده که یک فضای خیلی روشن داشته باشیم و اصلاً نگرانی بابت نور نداشته باشیم.

کابینت با دستگیره دوپیچرنگ سوم!!! توی زمینه ی سفید و طوسی. اما این بار طوسی تیره به جای طوسی روشن بکار رفته. البته کابینت روبرو طوسی تیره نیست و نقره ای بکار رفته. رنگ نارنجی باعث شادی فضا شده و حس و حال خوبی رو در سال نو (۲۰۲۱) منتقل میکنه.

ادامه مطلب  سینک ظرفشویی اخوان چی بخرم؟ [20+ مدل پرفروش بازار]

کابینت آشپزخانه سفید قهوه ایمیتونیم بگیم سرد و بی روح! حتی اون پایه های چوبی هم زیاد نتونستن باعث گرما بخشیدن به محیط اینجا بشن.

———-.

رنگ سفید در کابینت مدرن:

رنگ سفید از دیرباز تا امروز، رنگ مورد علاقه دکوراسیونرهای داخلی آشپزخانه بوده است. این رنگ در همه ی فرهنگ ها و تمدن ها نشان دهنده ی پاکیزگی، روشنایی و درخشندگی بوده است و به همین دلیل رنگ سفید در سبک مدرن و کلاسیک آشپزخانه جایگاه خاصی دارد.

هر نوع کابینتی که در آشپزخانه خود تعبیه کنید و هر نوع چیدمانی که داشته باشید، رنگ سفید می تواند گزینه ی مناسبی برای فضای شما باشد، زیرا این رنگ به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب شده و به دلیل سادگی و خلوت بودن، باعث خستگی و دلزدگی نمی شود و می تواند سالهای متمادی، در آشپزخانه شما بدرخشد. کابینت مدرن سلفید رنگ یکی از متداول ترین مدل ها در طراحی آشپزخانه است.

کابینت سفید رنگ:

کابینت مدرن می تواند در هر رنگی طراحی و ساخته شود، اما رنگ سفید یکی از پرکاربرد ترین آن هاست و طرفداران بیشماری دارد. کابینت مدرن سفید رنگ با درخشندگی و بازتاب نور، حس روشنایی و پاکیزگی را به درستی در آشپزخانه شما منعکس می سازد و باعث می شود فضایی دلباز و روشن را تجربه کنید.

شما میتوانید کابینت سفید خود را با هر رنگی از جمله رنگ های خنثی ست کنید . قرار گرفتن کابینت های سفید و روشن در کنار کاشی های خاکستری و وسایل آشپزخانه استیل زیبایی دو چندانی به محیط آشپزخانه و دکوراسوین منزل شما می دهد.

کابینت مدرن سفید رنگ با دو فضای کار اضافهکابینت مدرن سفید رنگ یکپارچه:

کابینت های مدرن به صورت یکپارچه و دو تکه طراحی می شوند و این مساله بستگی به فضای شما و سلیقه شما دارد. کابینت های یکپارچه که از زمین تا سقف آشپزخانه امتداد دارند، باعث می شوند فضای زیادی برای چیدمان وسایل آشپزخانه خود داشته باشید و از فضای آشپزخانه به صورت بهینه تر استفاده نمایید.

کابینت مدرن سفید رنگ یکپارچه با فضای ذخیره سفیدکابینت مدرن سفید مات و براق:

کابینت مدرن سفید رنگ ، می تواند مات یا براق باشد. کابینت های براق معمولا طرفداران خاص خود را دارد و باعث بازتاب نور بیشتر و بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه می شود. در مقابل، کابینت های مدرن سفید مات، سادگی بیشتری دارند و کمتر جلب توجه می کنند و لکه های دست و یا چربی، کمتر بر روی آن ها دیده می شوند.

کابینت مدرن سفید صدفی، سفید مات و سفید براق یا طوسی روشن، همه در یک تم رنگی قرار دارند و می توانند گزینه ی مناسبی برای آشپزخانه شما باشند.

کابینت  سفید رنگ جزیره:

اگر فضای بزرگ و کافی در آشپزخانه خود دارید، می توانید یک جزیره را در دل آشپزخانه خود تجربه کنید. کابینت های جزیره، طرفداران بیشماری دارند و با کارایی و زیبایی که دارند، سال های سال در طراحی آشپزخانه های ایرانی می درخشند.

جزیره آشپزخانه با کاربردهای متنوعی که دارد می تواند زیبایی کابینت مدرن سفید رنگ را دوچندان سازد و مطابق سلیقه شما طراحی و ساخته شود.

جزیره ها می توانند محیطی اضافه برای گذاشتن وسایل برقی، تعبیه سینک و یا محیطی برای آشپزی باشد. با گذاشتن صندلی نیز می توانید از آن به عنوان میز استفاده کنید.

کابینت مدرن سفید با جزیره و پیشخوان چوب

کابینت مدرن سفید با جزیره و صندلیکابینت مدرن سفید رنگ منحنی:

کابینت های مدرن توانسته اند، انقلابی بزرگ در صنعت کابینت سازی دنیا ایجاد کنند. کابینت منحنی به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیادی که دارند، برای تمام آشپزخانه ها و فضاهای که پرت هستند، مناسب هستند.

اگر خطوط منحنی و بدون زاویه را در آشپزخانه می پسندید، حتما از مدل های کابینت مدرن سفید منحنی دیدن کنید و در صورت پسندیدن از مدل های آن برای آشپزخانه خود استفاده کنید.

شکسته شدن خطوط تیز و تبدیل آن به خطوط منحنی باعث ایجاد فضای صمیمی تر در محیط شما می شود و همچنین برای بچه ها نیز محیط امن تری فراهم می شود.

blankکابینت مدرن سفید در آشپزخانه های کوچک:

امروزه در کمتر خانه ای می توان یک فضای بزرگ را برای آشپزخانه متصور بود. بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک، کابینت مدرن سفید است. کابینت مدرن به دلیل سادگی و بازتاب نور زیاد، در فضاهای کوچک مناسب است و به دلیل اینکه تزئینات در آن وجود ندارد، فضای داخلی آشپزخانه را خلوت نگه  داشته و باعث شلوغ شدن فضا نمی شود.

ادامه مطلب  ماهیتابه رژیمی مارک خوب (معرفی بهترین برند ها)

همچنین رنگ سفید به دلیل، بازتاب نور بسیار زیادی که نسبت به سایر رنگ ها دارد، باعث بزرگتر دیده شدن محیط آشپزخانه خواهد شد. اگر فضای کوچکی برای آشپزخانه دارید،

به گزینه ی دیگر ی به جز کابینت مدرن سفید رنگ ، فکر نکنید زیرا علاوه بر این که تمام گوشه ها و پستوهای داخلی آشپزخانه تان را می توانید با این سبک کابینت پر کنید و از فضا های پرت آشپزخانه، استفاده مناسب کنید،

باعث خواهید شد که فضای پر نور و روشنی را نیز داشته باشید که کوچک بودن آشپزخانه تان را تحت پوشش قرار دهد.استفاده از کابینت هایگلاس می تواند به بزرگتر شدن فضای آشپزخانه شما کمک شایانی بکند

یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث می شود کابینت مدرن برای آشپزخانه های کوچک، گزینه ی مناسبی باشد عمق کابینت هاست. در آشپزخانه های کوچکتر، می توانید کابینت هایی با عمق کمتر سفارش دهید تا فضای آشپزخانه شما بزرگتر دیده شود.

کابینت سفید رنگ مدرن با پیشخوان دو رنگکابینت مدرن سفید مگنت دار:

کابینت های مدرن برای سادگی بیشتر، معمولا بدون دستگیره ساخته می شوند. اما این تنها یک گزینه است و نه اجبار! کابینت های مدرن معمولا یا با دسته مخفی طراحی و ساخته می شوند و یا اصلا دسته ندارند و به وسیله مگنت یا آهن ربا، باز و بسته می شوند.

دقت داشته باشید که اصل در کابینت مدرن، سادگی ست و این موضوع در کابینت مدرن سفید رنگ از اهمیت بیشتری برخوردار است.نداشتن دستگیره سبک کلاسیک را از آشپزخانه شما میگیرد و فضای مدرن و شیک را به شما هدیه می دهد.

بسیاری از افراد نگران این هستند که باز و بسته شدن کابینت های مگنتی دشوار باشد، اما به دلیل مگنت قوی که در این کابینت ها تعبیه می شود، بر خلاف تصور رایج، درب کابینت ها با سهولت و با یک فشار ساده باز و بسته می شوند.

در هر صورت وجود مگنت یا دسته مخفی، تنها یک گزینه در کابینت مدرن سفید رنگ است و شما می توانید کابینت هایی با دسته های ساده که جلب توجه کمتری می کنند، برای منزل خود سفارش دهید.

کابینت مدرن سفید رنگ با نمای مرمرتمیز کاری کابینت مدرن سفید رنگ:

اگر چه رنگ سفید در کابینت، زودتر از سایر رنگ ها، کثیفی و جای لکه را نشان می دهد، اما یکپارچه بودن کابینت مدرن، نحوه تمیز کاری آن را راحت می سازد. کابینت های مدرن معمولا سطح صاف، صیقلی و براقی دارند و به همین دلایل باعث می شود ذرات گرد و خاک و ذرات غذا،

به راحتی بر روی آن ها نشیند و از سویی دیگر به خاطر وجود همین سطح صاف، به راحتی تمیز و پاکیزه می شوند و نیاز نیست برای تمیز کردن آن از مواد شوینده قوی استفاده کنید. یک دستمال خیس نمدار، آغشته به کمی سرکه یا جوش شیرین می تواند کابینت های مدرن سفید رنگ شما را مثل روز اول تمیز و براق سازد.

کابینت مدرن سفید با جزیره بزرگ

 

  ————————–.

مدل کابینت آشپزخانه وکیوم

 

مدل کابینت وکیوم سفید

کابینت قهوه ای وکیوم

مدل کابینت وکیوم

کابینت وکیوم سفید و طلایی

کابینت آشپزخانه زیبا و شیک

کابینت وکیوم قهوه ای

کابینت وکیوم

کابینت وکیوم آشپزخانه

کابینت آشپزخانه

مدل کابینت سفید آشپزخانه

کابینت سفید آشپزخانه

کابینت کلاسیک

کابینت سفید و طلایی

کابینت شیک و زیبا

کابینت شیک

کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه وکیوم

کابینت وکیوم

کابینت وکیوم

کابینت سفید آشپزخانه

کابینت کلاسیک و زیبا

کابینت وکیوم شیک و زیبا

کابینت آشپزخانه

طرح کابینت وکیوم

از کابینت وکیوم می توانید در فضای آشپزخانه های مدرن نیز استفاده نمایید زیرا این طرح کابینت دارای انعطاف پذیری می باشند. توجه داشته باشید که در صورت تمایل به استفاده از این طرح کابینت در فضای آشپزخانه بهتر است مدل های ساده تر آن را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب کابینت وکیوم بهتر است از کیفیت آن مطمئن شوید زیرا اگر در طراحی کابینت از متریال های مرغوب استفاده نشود کابینت به مرور زمان افت شدید کیفیت پیدا می کند. این طرح کابینت ها در برابر نور آفتاب و منابع گرما زا دارای مقاومت پایینی می باشند و در برابر اجسام نوک تیز آسیب پذیر می باشند.

انتخاب رنگی مناسب برای کابینت وکیوم از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و این طرح کابینت ها در انواع رنگ های روشن و تیره نظیر کرم و سفید و طوسی و قهوه ای و … موجود می باشند

که رنگ های روشن برای استفاده در آشپزخانه های کوچک مناسب هستند و انتخاب رنگ کابینت برای آشپزخانه های بزرگ دارای محدودیت چندانی نمی باشد. همچنین بهتر است رنگ کابینت ها را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در فضای آشپزخانه انتخاب نمایید.

در طراحی این کابینت ها اغلب از ترکیب دو رنگ استفاده شده است و حکاکی هایی که روی سطح کابینت وجود دارند اغلب با رنگی متفاوت ایجاد شده اند.

کابینت وکیوم شیک و زیبا

کابینت وکیوم سفید

کابینت زیبا و وکیوم

کابینت وکیوم

مدل کابینت قهوه ای

کابینت سفید

کابینت آشپزخانه

کابینت سفید وکیوم

طرح کابینت سفید

کابینت سفید

کابینت سفید رنگ

کابینت آشپزخانه

کابینت شیک

کابینت کلاسیک و زیبا

کابینت زیبا و کلاسیک

طرح کابینت برای آشپزخانه

کابینت آشپزخانه وکیوم

کابینت آشپزخانه وکیوم

کابینت زیبا وکیوم

کابینت سفید برای آشپزخانه

کابینت وکیوم زیبا و شیک

کابینت زیبا و شیک

کابینت رنگ روشن

کابینت رنگ روشن

کابینت آشپزخانه سفید و طلایی

کابینت کرم

مدل کابینت وکیوم دو رنگ

طرح کابینت وکیوم

کابینت آشپزخانه وکیوم

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا