سایر

قیمت سیم ظرفشویی کلافی و ویژگی های منحصر به فرد این محصول

یکی از انواع آن که همیشه کاربرد بیشتری داشته سیم ظرفشویی کلافی است و مردم با توجه به نیاز خود آن را تهیه می کنند این محصول همچنین بیشترین تقاضا را در رستوران ها و هتل ها دارد که از ظروف زیادی برای پخت و پز استفاده می کنند، زیرا قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و نیازی به فشار زیاد دست ندارد.

این کلاف ها دارای مقدار بسیار کمی کربن بوده و فولادهای آن ضد زنگ هستند، به همین دلیل طول عمر بالایی دارند و برای نظافت ظروفی که بقایای روغن و مواد غذایی در آن فرو رفته و سوخته استفاده می شود که البته برای این منظور استفاده می شود.

مناسب ترین ابزار برای شست و شوی ظروف مسی و الکل، سیم های ظرفشویی می باشد که با عملکرد تمیز کنندگی بالا به راحتی می توان این ظروف را تمیز کرده و باعث درخشندگی آن ها شد.

قیمت سیم ظرفشویی کلافی و ویژگی های منحصر به فرد این محصول

این ظرفشویی ها در بسته بندی های عمده یا کوچک و عموماً در وزن های 15، 20 و 25 گرمی و در برندهای داخلی و خارجی با مدل های مختلف در بازار موجود می باشند که هر خانمی می تواند بنا به سلیقه خود انتخاب کند ضمن اینکه شما مخاطبین محترم می توانید با مراجعه به سایت مجموعه آراد برندینگ نسبت به آگاهی از قیمت و ویژگی های نمونه مورد نظر خود اطلاع یابید.

این محصول کاربردی از ترکیب فولاد و عنصر کربن ساخته شده است، بنابراین قیمت سیم ظرفشویی بستگی زیادی به مواد اولیه دارد.

مجموعه ما با تهیه مواد اولیه مرغوب و مقرون به صرفه سعی در کاهش قیمت محصولات نهایی داشته است.

ادامه مطلب  خرید پارچه فیلتراسیون هود تهران

این نوع محصول جزو اسکاچ ها بوده و به دلیل استفاده های فراوان از فروش بالایی برخوردار است. نام دیگری که این محصول با آن شناخته می شود اسفنج سیمی است که اگر با این نام برخورد کردید باید بدانید که منظور همان سیم ظرفشویی است.

 

قیمت سیم ظرفشویی

جالب است بدانید سیم ظرفشویی به عنوان اولین ابزار برای شستشو در سال 1896 معرفی شد. امروزه از این وسیله پر کاربرد در انواع متری و کیلویی وجود دارد که هر کدام قیمت مختص به خود و کاربردشان را دارند.

مواد اولیه برای تولید سیم ظرفشویی استیل و کربن است که باعث تولید پشم سیم یا اسفنج سیم می شود، این وسله پر کاربرد انواع مختافی دارد از جمله آن می توان به سیم ظرفشویی کلاسیک اشاره کرد که برای ساییدن سطوح سخت، سطوخ چوبی و فلزی و شستشوی ظروف خانه کاربرد دارد. مواد اولیه استفاده شده در سیم های ظرفشویی ضد زنگ و ضد بو می باشد که بهترین انتخاب برای شستشو است.

قیمت سیم ظرفشویی

در این مطلب به انواع و قیمت سیم ظرفشویی می پردازیم تا از کاربرد آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم. یکی از انواع سیم های ظرفشویی ابر سیم محافظ ناخن است که به نوعی طراحی شده است که با وجود شیار محافظ از ناخن ها در زمان شستشو محافظت کند. از این محصول با خیال راحت می توان در شستشو ظروف خانگی استفاده کرد به دلیل این که آنتی باکتریال، ضد زنگ و ضد بو است، باید به این نکته توجه داشته باشید که سیم های ظرفشویی خاصیت ضد خش ندارد و نباید از آن برای ظروف حساس به خش استفاده کرد.

ادامه مطلب  با پولسازترین حوزه کاری آشنا شوید

افراد باید توجه داشته باشند که سیم ظرفشویی و اسکاج خود را هر دو ماه یکبار تعویض کنند و طولانی مدت از آن استفاده نکنند زیرا این محصولات بعد از گذشت مدتی کاربرد خود را از دست می دهند.

 

سیم ظرفشویی کلافی

با اینکه امروزه استفاده از سیم ظرفشویی کلافی جای خود را به قرص های ماشین ظرفشویی داده اند اما هنوز در مواردی که ظروفی مانند روخی و استیل لک می گیرند از سیم های ظرفشویی استفاده می شود چون ماشین ظرفشویی قابلیت پاک کردن لک های سفت و سخت را ندارد و این کار باید توسط سیم ظرفشویی با کمک دست انجام بگیرد.

سیم ظرفشویی کلافی

در این مقاله سعی شد تمام نکات بهداشتی و مراقبتی راجع به سیم ظرفشویی کلافی گفته شود تا مصرف کننده به درستی بتواند از این محصول و راهکار هایی برای از بین رفتن آلودگی آن بهره ببرد.

این سایت تلاش دارد تا بهترین محصول را با کیفیتی مطلوب و بدون واسطه در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا بتوانید با قیمتی مناسب آن را در اخیار داشته باشید. برای سفارش می توانید فرم داخل سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما ارتباط بگیرند و شما را در این موضوع کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا